Tuesday, July 14, 2009

litt treg...

dsc2555
Ut på tur. Det meste vi hadde med oss var faktisk mat, så vi sultet ikke på turen:P
dsc2558
Bussturene frem og tilbake tok nesten tre timer vær vei inkludert privat taxien.
dsc2579
Vi lagde maten vå selv:D *solt!*
dsc2585
Marie Hadde også Kamera :D
dsc2679
Se så glade de er i meg!
dsc2775
Nemmen, ble Camilla lei seg? Søndagen måtte vi spise opp tacoen fra dagen før, og Camilla pøste på med løk:P

Som jeg har holdt på å fortalt i flere innlegg, så dro jeg på Campingtur med Renate og Camilla på Kongsvoll Campingplass. Vi dro Onsdag og var dær til søndag ettermidag. Jeg er veldig fornøyd med turen og det tror jeg Camilla og Renate var også. Vi lagde mat selv, og ja... koste oss! Vi hang med Marie, som jeg har møtt før og som har hytte dær, og Mona, som jeg aldri har møtt og som bor dær. Ble også kjent med en trivelig kar som het Anders som også hadde hytte i strøket. Dessverre var været litt dårlig de fleste dagene, men vi fikk i allefall badet. Og mens det pøs regnet fikk vi allefall sitte inne å se Pokémon filmen! Digg film :P Marie og Mona sov også over til oss den ene natten, selv om vi ikke sov så my på natta. Egentlig så fikk vi ikke såvet så veldig mye i det hele tatt på turen. Så da jeg kom hjem var det rett i seng, for å ta igjenn litt søvn.
xoxo <3

P.S.For dere som har facebooken min, så er det flere bilder fra turen dær;)

No comments:

Post a Comment

Follow by Email