Friday, July 31, 2009

ehhh.. hei! Mamma har bursdag!

            
Joda... hær hr det vært stilt en stund, og noe endring blir det egentlig ikke. men jeg ville jo egentig bar si hei og si at jeg fortsatt lever. nå har jeg tilbringt to uker på hytta med mamma, så fra sødagen av drar jeg på hytt med Pappa.

Men dette er jo ikke en helt vanlig dag. Mamma har nemlig bursdag! Og ikke bare en helt vanlig bursdag, neida. Hun blir 40 år i dag! Hurra!!!! Foreløbig er det bare jeg som har gitt henne gave, noe hun virket ganske fornøyd med. 

Blir vell ikke noe annet enn tv-seing og greier i dag, og selv om jeg skal være hjemme denne helgen så tror jeg at det blir lite med oppdateringer. sorry:S :P

Q:
Vil du si grattis til mamman min? :P
Er det kjedelig at jeg ikke oppdaterer? :S

No comments:

Post a Comment

Follow by Email