Tuesday, July 7, 2009

Camping tur forbredelser og en hyllest til Michael Jackson

Michael.jpg michael jackson image by brianasearle

I dag har jeg, Camilla og Renate ikke gjort så mye annet enn å kjøpe mat. Vi dro sammen til byen dær Renate kjøpte noen fancye accessories. Dermed dro vi til Moholt på Kiwi butikken der og kjøpte mat for campingturen vi skal på fra i morgen av. I går hadde vi et "møte" hos Renate dær vi planla hva vi skulle spise og ha med på campingen. Vi gikk også til ICA Maxi og kjøpte godteri, pluss at Renate dro å kjøpte brus, juice og iste på Coopen da hun kom hjem. Det ble litt mat og slikt kan man si! :D Nå har vi alle tre pakket alt vi skal ha med oss innkludert noen VHS filmer, for det er nemlig en VHS spiller i campingvogna:P Vi har i allefall planlagt å se en del Pokémon:P 

Nå ser jeg på "En hyllest til Maichael Jackson" på TVNorge, noe jeg egentlig hadde gledet meg til, siden jeg trodde det var et show der artister (svarte og hvite) sang MJ-sanger, og at vi fikk se klipp fra konserter og sånt. Men jeg tok feil. Programet var mer en utdelig av priser for svarte musikere og atleter. Jeg er ikke rasist assa, men Michael Jackson har vært et forbilde for like mange hvite folk som svarte. Ja ja. sån er det no bare;) Noe musikk og mimring er det jo likevell da;) Foresten. For dere som ikke fikk det dere, så var det minnestund for Michael i dag. dessverre fikk jeg det ikke med meg.
xoxo

No comments:

Post a Comment

Follow by Email