Friday, June 26, 2009

Sommervær dillux!


Det er nesten for mye for en hvit trønder vet du. Men deilig er det jo. I går voknet jeg og Renate littover halv elleve. Vi gjore ikke stort, men planla at vi skulle dra til estenstaddammen. Vi ble kjørt, og søsteren og en annen venninne av Renate ble også med. Ida og Tone kom også, og vi badet, selv om det var ganske kaldt i starten. Jeg måtte dra i fem tiden, og da pappa skulle komme å hente meg, så viste han ikke hvor det var, så det endte med at jeg rotet meg bort siden jeg ikke ante hvor jeg var jeg heller. Men heldigvis så endte det bra;) Jeg, Pappa og Ingunn spiste middag på en resturant også, og porsonen med Kyllingrull som vi bestilte var HUGE! he he, men jeg spiste faktsik opp:P

I dag sto jeg opp tidlig og hadde spa for meg selv de første morgentimene. i tol/ett tiden tok jeg bussen til mamma og fra da har jeg egentlig bare solet meg.
Nå sitter jeg å ser på Hundehviskeren, og er skjikkelig innponert av han duden.
xoxo

No comments:

Post a Comment

Follow by Email