Friday, June 19, 2009

Sommer!

dsc2066

Nå kan jeg endelig erklere sommerferien min for åpnet! Super dag på skolen i dag, selv om Renate ikke var dær. Synd :( Vi skravlet, spiste godteri, spilte kort og drev på med både vannkongen og Limbo. Vet ikke hvem som vant vann kongen men jeg tror det var Lasse. Mia vant selvsagt dette årets Limbo som alle andre år. Grattis! Vi fikk også karakter arket og jeg fant ut at jeg hadde gått opp fra 4 til 5 i fordypning i engelsk og at jeg fikk 6 i musikk! Juhu! Jeg klarte to av målene mine;) Etter skolen tok jeg bussen til byen med Gudis (Gudrun), og mens hun tok turen til Ragnarrock, så tuslet jeg til biblioteket. Der fikk jeg levert ei bok og lånt tre nye. De tre første bøkene i Animorphs serien. Serien er på kansje 50 bøker, men jeg skal lese hele serien i år:D Jeg har lest det meste av serien tidligere i 4. tror jeg, og likte de så godt, at jeg leste de to første igjenn i 8. Derfor må jeg nå få lest hele serien. Nå har jeg dusjet og driver på å pakke til hytte turen i dag. Det blir sikkert kjempe koselig. Nå skal jeg fortsette å synge høyt fra IPod'en så snakkes vi neste uke;)
xoxo 

P.S. GOD SOMMER ALLE SAMMEN!!!

No comments:

Post a Comment

Follow by Email