Sunday, June 14, 2009

Søndagskos og teoriprøve

konfirmasjonen til hanne 020

I dag fikk jeg sovet leeeeenge! Skikkelig deilig det assa:D Dusjet og spist frokost har jeg og. Jeg fikk høre tidligere i uka at vi som skulle kjøre opp til moped neste år, skulle ta teoriprøven nå tirsdag. Noe jeg kansje ikke har fortalt tidligere er at jeg og en del andre på 15 år på mitt trinn har vært med på Trafikalt Grunnkurs, så nå er det altså prøve for meg :S Jeg må derfor begynne å lese i dag, så jeg ikke stryker for det kan jeg IKKE! Jeg prøvde Facbook sin verson av Teoriprøven og der besto jeg med glans, så jeg håper det samme skjer med den onklige prøven:P
Senere i dag skal jeg til Hanne og sove over der, for i morgen skal jeg bli med henne på Lundamo skolen:D Gleder meg sykt! Blir kansje også vår shopping med Kristin på City Syd:D
xoxo

No comments:

Post a Comment

Follow by Email