Tuesday, June 9, 2009

RÆGN!

dsc00749

Ja, det er så ille at jeg må ta det på dialekt. I dag har det hvært en strålende dag med passe temperatur, sol og blå himmel. Renate var med på band gruppa i dag, men jeg fikk ikke spilt med de jeg spilte med i går, så i dag spilte jeg bass, og sang litt med, Renate og de andre. Jeg, Renate og Hanna gikk også til McDonalds og kjøpte oss is! Nam nam... Camilla er med i drama gruppa og hun er drage så hun hadde blitt sminket opp med rødt tryne o.s.v. Hun var skjikkelig skremmende kan man si:P Men som dere kansje skjønner, så varte ikke sommer idyllen så veldig lenge, for da vi skulle hjem pøs regnet det. Som dere ser på bilde så ble jeg kliss våt, og føler meg egentlig som en druknet katt:P Heldigvis ser det ut som at solen snart titter frem igjenn. :P
xoxo

No comments:

Post a Comment

Follow by Email