Wednesday, June 24, 2009

Pokémon, frokost og gårsdagens.

juan

Nå sitter her jeg igjen da. Forran tv'n med Laptoppen på fanget. Har enda ikke spist frokost, men er egentlig ikke så sulten heller. Egentlig er det en skam at jeg sitter inne i dette finveret men ja ja. Aner ikke hva jeg skal gjøre i dag, selv om jeg egntlig håpet jeg og Renate kunne finne på noe. I går var jeg på Grill/Konsert hos Stian med Juan og Bandet, Kristin, Hanne, Marianne og Helle. Det viste seg at dette egentlig var en familie begivenhet, men det skapte ikke noen problemer for oss. Etter selve konserten, ble vi sittende på rommet til Stian. Tre gutter og fem jenter. Og Stian, Ola og Helle holdt på å pelme Fotball puter rundt om kring. Men det var jo ganske koselig da;) Jeg ble hentet i ni tiden, av pappa. 
Nå skal jeg sitte å se på Pokémon Battle Dimention på Jetix og kansje spise litt:P
xoxo

No comments:

Post a Comment

Follow by Email