Friday, June 19, 2009

Okei... Et til da!

dsc1165

Jeg snakker om blogg innlegg. Jeg orker rett og slett å pakke. Så mens jeg hører på livlig Country musikk og venter på at det hersens håret mitt skal størke, så kan jeg jo skrive enda et innlegg. 
First. Ja jeg hører faktisk på Country musikk:P Det er det nye for Christine. ha ha. Det går mest i det fra Hannah Montana The Movie CD, selv om jeg faktisk ikke har sett filmen enda, noe jeg har veldig lyst til:D 
Second. Håret mitt bruker evigheter på å tørke! Helt sykt vet du. Kansje fordi det er såpas tykt, men noe lagt er det jo ikke. Men ja ja. 
Thrid. Før jeg begynte å skrive på dette innlegget har jeg sett innom alle bloggene jeg har linker til her på bloggen, og skrevet God Sommer hilsninger til dem:P Tror jeg faktsik skal fortsette med det til andre blogger etterpå. 
Men nå tror jeg at jeg må gi meg. God Helg.
xoxo

No comments:

Post a Comment

Follow by Email