Monday, June 8, 2009

Kulturuke

livingamericasnexttopmodelcycle11wk5jan09
I dag var det første dag i kultur uka, og egentlig skullejeg være med på en tegnegruppe for å utsmykke skolen, men jeg byttet heller til band i tre dager, og det er jeg skt glad for. Jeg ble i band med 6 gutter som var sykt flinke til å spille! vi lagde vår egen verson av Jolene av Dolly Parton med mange soloer og variasjoner. Det ble driit bra! Må si at vi alle ble skikkelig ivrig etter hvert. Jeg skal også der i morgen og det skal også Renate, så da får vi forhåpentlig vis spille sammen.
Etter skolen i dag, spilte jeg, Renate og Marte Gitar Hero World Tour på PS3 på brakka. Det var også veldig gøy.
Ellers har jeg bare slappet av og spilt i dag, både instrumenter og tv spill:P
Nå skal jeg fortsette å se Top Model USA 2009 så ha en fin kveld folkens!
xoxo

*Digger bilde over! det er så fargerikt og fancy!

No comments:

Post a Comment

Follow by Email