Thursday, June 18, 2009

Kort skoledag og den siste for noen.

dsc2042

dsc2045

dsc2051

dsc2061

dsc2062

Denne skoledagen har vært ganske bra egentlig:P I første timen ryddet vi og daffet, + at jeg fikk tilbake bokmålstentamen der jeg fikk 5+ og norskprosjektet der jeg fikk 6! Juhu! I andre timen så vi King Kong, men ble dessverre ikke ferdig. Og så var dagen over:P vi hadde avspasering de to siste timene og slapp basistime, derme kom pappa og hentet meg. Dette var også siste skole dag for de på 10. Trinn og de på trinnet som skal på korpstur i helgen, blant annet Renate og Ida. På skolen har de nå hunget opp bildene de malte i kultur uka, som jeg egentlig skulle være med på. Men de bla jo ganske fine da. Spessielt den til venstre på bildet synes jeg. Jeg fikk også ta med meg modelen vi laget i Kunst & Håndverken, så her er det noen bilder av den.
Nå skal jeg se episoder av One Tree Hill sesong 5.
xoxo

No comments:

Post a Comment

Follow by Email