Wednesday, June 17, 2009

Internett problem og død pc, men ny Pokémon!

dsc2037
Grunnene til at jeg ikke har blogget de to siste dagene er altså Internett problemer og død pc. Jeg var på Lundamo på Mandagen, og har derme en del bilder å vise. Jeg dro også på City Syd med Kristin og Marianne, men dere får høre mer om det senere. Jeg skal nemlig legge ut innlegg fra mandagen når jeg kommer hjem fra skolen i dag:)
Uansett, i dag er det onsdag og den siste hele skoledagen i 9. Deilig!! :D
Og foresten! Jeg var med Iver og Ingunn i går for å hjelpe Iver med å finne en bra MP3 spiller, jeg tror vi var nokså heldige. Men poenget var at jeg gikk innom GameStop og kjøpte meg det nye Pokémon spillet, Pokémon Platinum Verson, for Nintendo DS. Jeg ønsker meg veldig en ny turkis DS Light, men ja ja. Får bare nøye meg med den gamle;) Ha en fin dag;)
xoxo

No comments:

Post a Comment

Follow by Email