Sunday, June 7, 2009

Halelujah vol. 2 Konsert i Trondheim!



dsc00028

dsc00030

dsc00741

dsc00033

I går dro Ingunn, Iver og Brage på speidertur, så da ble jeg og pappa alene hjemme. Den kvelden dro vi på en italiensk resturang og spiste pasta og så dro vi får å se Espen Lind, Kurt Nilsen, Alehandro Fuentes og Eskil Holm på Halelujah vol. 2 konserten. Jeg gledet meg skikkelig og det hadde jeg god grunn til for konserten var fantastisk! Jeg sto med hendene i været og sang hele tiden:P Da det var færdig hadde jeg nesten ikke stemme igjenn og jeg hvar drit sliten.
Det eneste som nesten plaget meg litt (no fence, bare glade på deres vegne jenter) var at Renate og Hanna og noen flere jenter i gjengen hadde jobbet en plass og fått konsert billeter med backstage tilgang som betaling, og de fikk også møte dem! Humf! -.- :P he he Ja ja jeg hadde det supert og det håper jeg jentene hadde også:P
xoxo

* Flere Videoklipp på www.youtube.com/cilentcrime Båre så dere vet det så var det en del sangfugler rundt meg som kansje føres ganske godt. :P

No comments:

Post a Comment

Follow by Email