Sunday, May 17, 2009

Gratulerer med dagen Norge!

I dag er det 17. mai!!! Hurra! Måtte stå opp kl halv åtte idag og er derfor sykt trøtt:P Jeg må jo selvfølgelig gratulere Alexander Rybakk, for seieren i går.
I dag dro vi til byen og så på barnetåget. Der jeg så en del folk jeg kjenner. For eksempel, Renate i korpset, Iver i korpset og flere konfirmasjons folk. Jeg gikk også for NMK i borgertåget. Jeg møtte da Hanne og Inger på veien og også Renate og Ida. Fikk også sett Russetoget. Jeg fikk tatt en del bilder rundt om kring.

Nå sitter jeg hjemme en stund. Pappa har migrene og slapper derfor litt av før vi skal ut å spise middag;)

2 comments:

  1. Æ va dær æ å, men når vi kom tebakle så va itj du i toget :/

    ReplyDelete
  2. nei for dokk vå treig:P møtt Hanne å Inger æ :D

    ReplyDelete

Follow by Email