Friday, May 29, 2009

Fredag og snart fri!

dsc1107
Ja i dag er det endelig fri! Men først må jeg lide meg igjennom en løpe test vi skal ha i gymmen i dag:S håper virkelig det går bra. Resten av dagen blir bare slapp off tror jeg.
I går i kuns & håndverken fikk jeg ta med meg hatten min hjem og jeg ble endelig ferdig med skulpturen min. Fikk karakteren 5 på dem begge:D
Som dere ser på bilde så har jeg endelig fått meg svarte raybans uten svarte glass. For å være ærlig så hadde de svarte glass i går, men jeg poppet dem ut:P Fikk tipset av Marthe på trinnet så credits til henne.
Etter i skolen i dag skal jeg rett gjem i dag, pakke og så dra på hytta. Det blir sikkert kjempe koselig. Har tenkt å lese mye å ta bilder. God helg alle sammen!
xoxo

Q:
Hva skal du i helgen?

No comments:

Post a Comment

Follow by Email