Friday, April 3, 2009

Konfert Leir!

Sist helg så dro jeg på konfirmasjons leir. Var ganske stressa siden vi skulla ha noen presentasjoner og prøver uka etter, og fikk derme ikke lest noe den helga. Men det gikk ganske bra. Jeg hang sammen med Marte og Tonje og ble gangske godt kjent med lederen min som kom fra Stavanger ;) Han var driit kul! + at han hadde med seg en ukulele som var helt lik min! Det overasker meg ikke om han kansje ble litt lei av meg i lengden he he... Men koslig var det nå ;)
P.S. Skulle til ære for en av lederene som var ett år gamlere enn meg, legge ut et bilde av en av tacokjøtt bollene vi hadde fram lørdagskvelden. Hun hadde stått i en og en halv time og stekt kjøttdeig så hun fortjener litt creditt:P

4 comments:

  1. åååååååå vibeke har jo komentert alt æ ska si -.-'

    Kristin....

    men æ kan lægg te verdens beste film replikk : Jeg er ikke skapt til og gå, jeg vill ha en bil xD
    æ kjent mæ igjen akkurat da :D

    ReplyDelete

Follow by Email