Saturday, April 4, 2009

Aprils første Bytur!

I dag dro Jeg, Camilla og Renate til byen. Først gikk vi innom ragnarrock, som overasket meg skjikkelig siden den var mye nermere enn jeg hadde trodd, og det var my sykt mye kult der! Planen var at vi skulle kjøpe oss linser, men de hadde ingen igjenn. I stedet kjøpte Renate seg et par falske øyevipper, som var ganske mye lengere enn hun hadde trodd da hun kjøpte dem. Hun gikk altså med dem i byen i dag;) Jeg fikk i dag kjøpt meg Twilight på engelsk og Breaking Dawn på engelsk. Vi møtte Ida, Tonje og Kjerstiog dro med dem på Dolly Dimpels og spleiset på en pizza der... Ganske nam det:) Etter matbiten, dro jeg, Camilla og Renate til H&M på Mercuren og samlet sammen en del klær og prøvde sammen. Vi prøvde også de samme kjolene bare i forskjellige farger. Synes vi kledde dem ganske bra jeg:P Vi ble der til det stengte, og avsluttet dagen med å sitte i sola å spiste godteri. :D
Nå sitter jeg i stolen på stua og ser på korslaget. Skal i kveld fortsette å lese i Eclipse så jeg snart får begynt på Breaking Dawn :D Ha fortsatt en fin kveld! :)

2 comments:

  1. Ha en fin kveld du også :)

    ReplyDelete
  2. Bare t opplysning så hete ikke Tone for Tonje og heller ikke Kjerstin for Kjersti :-)

    ReplyDelete

Follow by Email