Saturday, March 7, 2009

Twlight og New Moon

I dag dro jeg til byen for å møte Camilla og Tone for å se Twlight på kino for andre gang. Jeg leste ut boka i går, så nå var jeg spent om jeg likte filmen like godt som første gang. Nå synes jeg att filmen fortsatt er fantastisk! Men kansje litt forvirrende i starten når det gjelder forholdet til Bella og Edward. Førs er de ikke venner en gang, plutselig kan de ikke leve uten hverandre. Dette her står veldig godt beskrevet i flere kapitler i boka, som de bare har hoppet over. Ja ja super film uansett!

Rett før kinon skulle jeg kjøpe andre boka i Twilight-sagaen altså New Moon (på norsk Under en ny Måne). Planen var å kjøpe den i poket på norsk. Men den hadde de ikke fått inn enda, så det endte med at jeg kjøpte den på engelsk i stedet:P Kommer ikke til å forstå en dritt, men ja ja...

6 comments:

  1. Det e itj så vanskele å forstå sjø :) Det e nånj ord som e vanskele, men du forstår helheten i boka, å du forstår handlinga. Når du først har læst denj på engelsk villj du synes det e sært å læs denj på norsk, det gjør i hværtfall æ :) Du bli vant te å læs på engelsk ætte kvart :)

    ReplyDelete
  2. ja.. har lagt merke te det no. Har læst litt over 100 sia no. Blir vell kansje sånn at æ kjøpe dæm andre bøkern på engelsk og :)

    ReplyDelete
  3. sv: ho har itj skreve denj færdig ennja, denj deln ho hadd skreve vart ulovlig posta på nættet, så for at fans kanj få læs denj delen som ho e fornøyd med har ho lagt denj ut på hjæmmesia si. Ho hadd skreve litt om ka som hadd skjedd med denj delen ho hadd skreve.

    ReplyDelete
  4. Æ har ny blogg:
    www.lollipopz.blogg.no

    ReplyDelete
  5. Kanskje på tide med en oppdatering? :D:DD:dfgndlfng

    ReplyDelete

Follow by Email