Tuesday, February 17, 2009

urolig natt, one tree hill og shopping!

I natt var jeg veldig urolig siden jeg ikke kunne ligge rett på ryggen. Operasjonen i bakhodet ikkesant. Det gjør noe så i granskogen vondt, men heldigvis varer det ikke så veldig lenge.

I dag etter frokosten dro jeg til byen alene. Jeg bestemte meg for å kjøpe noen CD'er som jeg ikke har gjort på veldig lenge. Jeg kjøpte Rihanna - Good girl gone bad : Reloaded, The Killers - Day & Age, Sum 41 - Underclass Hero, My Chemical Romnce - I brought you my bullets, you brought me your love, og Johnny Cash - The complete sun masters. Altså 5 CD'er. Skikkelig kult å kjøpe så mange CD'er på en gang. Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe meg et spill til DS'n min også, men jeg fant det ikke. Jeg fikk også kjøpt meg boka Twilight - Evighetens Kyss. Den skal jeg lese når jeg blir ferdig med Narnia boka. Etter det ruslet jeg til H&M på Mercur senteret. Hadde tenkt og finne meg enn ny veske, og hadde tidligere sett en der. Men nå solgte de den ikke lengre i svart, så først valgte jeg å kjøpe den i grønn, selv om jeg ikke er en så stor fan av den fargen. Men etter ¨å ha sett meg litt rundt fant jeg den samme veska i lilla, og kjøpte heller den, sammen med noen håndleddsvarmere og en pengepung. Jeg gikk også innom fretex og kjøpte et belte jeg hadde sett der tidligere:P Før jeg dro hjem igjenn gikk jeg innom Glitter for å se etter noen hårbånd. Jeg fant ikke fårbånd, men så at de hadde begynt å selge Wayfarer solbriller igjenn! Og derfor kjøpte jeg tre par:P De hadde også røde, men det hadde jeg fra før.

Og bare så dere vet det, så gar det ann å finne ganske godt lesestoff gartis rundt i byen. Foreksempel disse bladene som jeg snappet med meg i dag.

Da jeg endelig hadde kommen meg hjem, og hadde pakket ferdig til å dra til mamma, satte jeg meg på stua og så de to siste episodene i One Tree Hill sesong 4. Jeg brukte mye av søndagen og Mandagen på å se på det også, og ville derfor se de siste episodene i dag før jeg begynner spå sesong 5 i morgen, som jeg ikke har sett før. Det blir virkelig spennende:)

Nå sitter jeg hjemme hos mamma og hører på musikk. Mamma og Gunnar var skikkelig søte mot meg i dag. De hadde spart et lite stykke med gulkake til meg, siden de vet hvor mye jeg elsker gulkake. Den skal jeg kose meg med i kveld:D

Q:
Hva synes du om kjøpet mitt?

5 comments:

  1. Haha, det e sånn passe typisk vetth ;) Få dæ jobb sånn som mæ :) Da går du som regel aldri blakk xD Tjene sykt også ;)
    - Hanne -

    ReplyDelete
  2. Men du har jobb hjæm du da... æ må ut av huset for det, og har derme ikke tid:S

    ReplyDelete

Follow by Email