Sunday, February 15, 2009

Ukulele!

I dag voknet jeg og Hanne i elleve tiden, men vi lå og dro oss til halv ett tiden. I to tia kjørte jeg, pappa og Hanne til byen. Hanne skulle ta bussen hjem, og jeg og pappa skulle på Tre45 og kjøpe den nye Ukulela som jeg ønsket meg (byttet inn den jeg fikk i bursdagskagave). Det var jo kjpe søt! Hadde jo snakket om at jeg villa ha den i hvit, men det er bestillingsvare, så det dret jeg i.

Da vi kom hjem fikk vi smake Oreo kake som Ingunn hadde laget siden det var Valentine. Ønsker alle dere som leser denne bloggen en god Valentine<3>>
kort eller meldinger :( ja ja.. sendte heller ingen:P
På kvelden skulle Ingunn på konsert, derfor var jeg og Pappa hjemme alene. Vi kjøpte inn masse potetgull, dipp, taco og leide tre filmer:P Vi startet med å se Step Up 2 The Streets. Den syntes jeg var veldig bra:D Så så vi I am Legend, som viste seg å være skjikkelig skummel og klarte å minne meg på noen demon greier jeg tidligere har sett på tv'n. Etter den andre filmen slo vi på tv2, og der startet det akkurat en ny dansefilm, så vi så også den. I melomtiden sang og spilte jeg og pappa litt. Jeg på ukulele og han på bass. Skikkelig kosy:) Nå skal jeg sove, mens pappa ser den tredje filmen vi lånte i dag.






7 comments:

  1. Step Up 2 The Streets e kjæmpe bra :D

    ReplyDelete
  2. Jeg kan alle dansene på Step Up 2 xD (litt små stort av det) ;P
    - Hanne -

    ReplyDelete
  3. he he Hanne assa... MY little Hip Hop-gangsta-gother wanabe! kødda XD

    ReplyDelete

Follow by Email