Thursday, February 5, 2009

Orker bare ikke!

Du skjønner kansje hva jeg snakker om, og det er altså bloggingen. Jeg liker å blogge, det er ikke det. Men annenvær uke har jeg altid så mye lekser, så det blir aldri så jeg orker å skrive noe. Men i dag skriver jeg! he he..
Jo. I dag tok jeg gitaren med på skolen siden jeg og Renate skulle synge i Mat & Helse timen, siden vi hadde vinterfest. Vi skulle synge en portugisisk sang som het Sonho Meu og en sang jeg hadde skrevet for leeenge siden som het Nonn Gang. Problemet var at Renate ikke kunne teksten på Sonho Meu, og jeg var ikke så stødig jeg heller:P Men selv med mye rot i teksten, så kom vi oss igjenom det:P

Ble hentet av mamma og Gunnar etter skolen i dag, og hjemme på rommet mitt ventet det tre bursdagsgaver! Et speil fra Ikea som jeg hadde ønsket meg lenge, et par sko som jeg hadde skikkelig lyst på og en liten praktisk hårføner:P Fikk også 200kr for å kjøpe meg en veske, noe jeg også hadde ønsket meg.

2 comments:

Follow by Email