Monday, February 16, 2009

Operasjon...

I dag sto jeg opp halv sju fordi jeg og pappa skulle på sykehuset kl. 07.30. Jeg skulle altså operere bort en føflekk (lignet egentlig en svults, men den var ikke farlig). Vi satt og ventet i over en time, og jeg var skjikkelig nervøs. Da jeg kom inn på operasjons salen, sa gikk det egentlig ganske greit, og jeg fikk ligge å høre på musikk på Ipod'n. Men etter vert ble jeg skikkelig nervøs, og da vi var ferdige var jeg et skikkelig nervevrak. Ja ja.. gikk jo greit da:)

8 comments:

  1. Var det vondt? Fikk du smertestillende? Er det et merke etter der de oppererte?

    Skal også ta en operasjon snart :(

    ReplyDelete
  2. Selve operasjonen var ikke vond. Fikk jo bedøvelse ikkesant;) Jeg bruker nå bare paraset vis det begynner å bli vondt, for det gjør det jo selvfølgelig. Nå har jeg jo stingene, og det kommer jo selfølgelig til å bli et arr, men siden det er i hodebunnen, så kommer det jo ikke til å vises.

    Hvor skal du operere da?

    ReplyDelete
  3. På hoften, det er en føflekk der som jeg alltid bruker å klø på. Og da gjør det jo gruelig vondt :( Så da skal jeg ta den vekk, men vet ikke helt om det blir en sånn ordentlig 'operasjon' som du tok da :) Siden det bare er på hofta?

    ReplyDelete
  4. Blir den samme operasjonen skal jeg tro ja;) samme hvor, så blir opperasjonene de samme som oftest;)

    ReplyDelete
  5. Som regel når man opererer bort en føflekk så gjør det ikke nå vondt :) Har gjort det selv :)
    - Hanne -
    NB! God bedring pus <3

    ReplyDelete
  6. Takk :) skal ta stingan i dag te farmor... blir litt deili å slippe å kjenne trådene hvær gang jeg tar meg i bakhodet:P

    ReplyDelete

Follow by Email