Sunday, February 22, 2009

hyttetur aldri sur...

Som jeg fortalte tidligere så skulle jeg dra på hytta på ønsdagen, og det gjorde vi også..
For å komme oss på hytta måtte vi gå på ski over isen. Heldigvis var det så mye snø og is at det gikk bra. Det meste av tiden brukte jeg på å lese i Narnia boka og være litt ute. Plonket også litt på ukulela, siden jeg hadde med meg den. I narnia leste jeg halle boka "Løven, Heksa og kleskapet" og hele boka "Hesten og hans gutt". Nå skal jeg ta meg en pause fra Narnia og lese Twilight ;)
I går klarte Tina og kutte opp snuten sin på is, så hun rå blødde overalt rundt hytta. Og man ser i dag at det var et dypt sår:S Dakar pluffe min!
Vi dro hjem i tolvtiden i dag og var hjemme i ett tiden. Nå er det bare å "glede" seg til morgendagens skoledag -.-
P.S. Beklager det dårlige bilde av snuten til Tina...

5 comments:

  1. hytta dåkkers ligna på bæstefar å bæstemor si

    ReplyDelete
  2. Såå koselig.. Jeg å vill på hytta deres ;P

    ReplyDelete
  3. Kansje du kan bli med en tur i sommer? det hadd i allefall vært kjæmpe korselig;)

    ReplyDelete

Follow by Email