Monday, February 2, 2009

Femten års helga!

Joa.. Sorry for at jeg ikke har skrevet i helgen, men jeg har ikke orket i det hele tatt.
På fredagen, hadde jeg, Camilla og Ida med kake for Rigmor siden det var hennes siste dag.Etter skolen ble jeg med på shopping med Renate, Ida og Marte. Vi gikk og trasket og så på sko, i flere timer. Det var ganske korselig, må jeg si:)

Lørdagen hadde jeg bursdag! Ble altså 15 år;) Fikk joggebukse og ukulele i gave fra pappa og co :D Skikkelig kult. Gikk bare å laffet resten av dagen, men i fire tiden begynte jeg og orne meg til nyttårsballet! Fikk Ingunn til å sminke meg og krølle håret mitt. Dro til Renate kl halv seks, så jeg, Renate, Camilla, Marte og Ida gikk sammen til skolen. Må si at ballet var sykt! Har aldri hatt det så festlig på lenge! Har fortsatt sykt vondt i bena etter all dansinga. Dessverre ble det ikke noen dans med det motsatte kjønn, men man kan jo ikke få alt heller:P

Søndagen sov jeg leeenge. Var helt skutt etter lørdagen. På kvelden hadde jeg familie selskap og det var ganske korselig.

Så det var helgen. Gjett hva jeg gjør nå! he he Ja... ser på Norges Herligste igjenn. Må se på min Mr. Sexy Bård! (Boy) ha ha Skjønne! kødda...

2 comments:

Follow by Email