Saturday, January 3, 2009

Ting tar tid.



Nå sitter jeg å overfører alle dokumenter, bilder, video og musikk fra gamle pc'n min over til en harddisc, så jeg deretter kan overføre dem til Mac'en. Å som dere kansje vet så går det mye raskere å venne seg til noe positivt enn noe negativt. Nå som jeg har den nye Mac'en, så går jo alt jeg gjør så raskt. Den henger seg ikke opp til stadighet, noe min gamle pc gjorde, og den er jo like treg som før, så jeg synes det er litt rart at jeg ikke har klikket helt av denne tregheten. 

Okei! Slutt med uinteresang prat. Er nå tilbake til pappa, og dessverre begynner skolen i morgen. Må si at tidlige morgner, klasserom, lærere og lekser frister så veldig akkurat nå, men sånn er det å gå i 10. Jeg tror vel ikke at jeg devver, så vi får bare håpe på det beste.
xoxo<3
C.

Q:
Gleder du deg til i morgen?


Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Follow by Email