Wednesday, January 28, 2009

Tannlege og Shopping.

I dag kl. 12, ble jeg hentet av pappa for og så dra til tannlegen, for å skjekke den tanna som var så geli vond. Det viste seg at det var en melketann som ikke ville ut, som hadde 2 hull! pluss at det var et hull i gjekselen bak, den tanna som hadde laget jevelskap.

Etter skolen dro jeg til byen for å shoppe. Møtte på Tone på bussen, så satt med henne nedover. Jeg fikk kjøpt alt jeg skulle ha, men da jeg skulle lete etter en fin veske til ballet, så fant jeg selvsakt ingen! Jeg fant en på Acessories, men den kostet 589 kr! Altså alt for dyrt. Fant også en på B-young som kostet 200, men den hadde de bare en igjenn av, og den var litt øderlagt i kantene, så jeg droppet det. Vi får se hvordan det blir med veske på ballet...

4 comments:

  1. hei hei syntes bare jeg burde legge ut en link fra noe jeg filmet på UKM
    http://www.youtube.com/watch?v=9spLzkmcw5U&feature=channel_page

    drit bra
    kristin...

    ReplyDelete

Follow by Email