Tuesday, January 27, 2009

Skøyting og maskot

I førstetimen på skolen i dag hadd vi gym og vi skulle gå på skøyter. Har ikke gått skøyter på over to år tror jeg. Men følte jeg fikk litt teken på det ettervert. Ble litt stolt over at jeg klarte å skøyte bakover ganske greit:P Vegard i klassen er jo med på ishockey, og det var sykt hvilke skils han hadde på skøyter. Må si jeg ble riktig imponert. Bestemte meg i dag at jeg måtte bli med Renate og Hanna på skøyter en annen gang også:)

I dag fikk en maskott i klasse 9D! Den grønne elefanten Elfi. Beate og Mia som hadde den med:P skikkelig morsomt

3 comments:

  1. Det hva jo artig på skøyta da, fikk litt vondt i føttern, men ellers hva det jo supadupamegaultraflodbølge fun : -D

    ReplyDelete
  2. Ikke sant!
    Vi må fær på skøyta sammen igjenn Renate pia mi! Super duper mega hyper gla i dæ!

    ReplyDelete

Follow by Email