Friday, January 2, 2009

Pusur årsoversikt 2008

Siden jeg først sitter her, så tenkte jeg jeg kunne skrive en lite årsoversikt fra årets pusurskoledagbok. ( Ikke alle spørsmål blir svart:P)

Og Prisen går til...


Årets beste bestevenn: Vanskelig å velge en, så må si både Kristin og Hanne. Hanne støttet
meg og var der når jeg trengte noen å snakke med, og Kristin har jeg
uendelige artige opplevelser med:D Super glad i dem begge!

Årets kuleste opplevelse: Opptredene med Shot Down, og CD innspillingen!

Årets verste opplevelse: Å få vite at jeg skulle flytte fra Ler og bytte skole etter sommeren.

Årets snilleste gjerning: Tok med Brage og Iver og så Madagaskar 2 på kino. Bare vi tre.

Årets feteste album: Må vell være In Love and Death av The Used

Årets spill: Pokémon på Nintendo DS det vuttu. Ikke sant Kristin!

Årets KULESTE bok: Animorphs! Alle bøkene. Digge romvesen:P

Årets beste film: Vanskelig å si assa. Husker ikke hva de heter, men de jeg husker må vel bare
bli Madagaskar 2 og Ylvis .


Årets HOTTESTE kjendis: Dette endrer jo seg stadig da, men kan skrive alle jeg har hatt en
crush på (I rekkefølge etter tid):P Pete Wentz, Gerrard Way,
Jared Leto, Joe Jonas, og nå for tiden.. Bård Ylvisåker.
(HA HA HA XD)


Årets teiteste kjendis: Skulle ha sagt Britney Spears, men nei. Hun er tilgitt. Men den teiteste i
år synes jeg vell er Lindsay Lohan og Amy Winehouse
(eller hvordan det skrives)


Årets sjefsparty: Har ikke vært så mange fæsta:S ... Ja! Avskjedsfesten for meg i August!!!:D

Årets beste presang: Det blir IPod'n fra Onkel StienI til jul:D

Årets BESTE kjøp: Mobil? Wayfarers? har kjøpt så mye:P

Årets must-have: Malaco Truly black, Converse og musikk ofcourse!

Årets RAMPESTREK: Stikke fra skolen ti minuter før slutt for å rekke bussen til melhus med
Juni? Nei jeg vet ikke jeg:P

Årets favorittpizza: Ingunn sine hjemmelagde er alltid best ;D

ÅRETS favorittringelyd: Ha ha! aner ikke! I allefall ikke nokia lyden som jeg av en eller annen
grunn har nå XD

Årets kuleste lærer: Tor fra Lundamo Ungdomskole! Selvsagt ;)

Årets verste lærer: Kan jo ikke si det da, men dere vet vell hvem jeg tenker på dere som
kjenner meg.

Årets beste FERIESTED: Stokkøya.. Men også bare hytta ;)

Årets favorittserie: Topp Model tror jeg...

Årets kyss: eh... Har ikke akkurat vært stor på kliningsen i år da, og kan vell heller ikke skryte
så VELDIG av de jeg opplevde heller...

Årets søteste/hotteste/deiligste person: Bård Ylvisåker (blitt helt betatt), og noen folk her
og der da... Kan jo ikke røpe sånt på nettet!

Årets beste bilde: Det er jo så mange vuttu, så legger ut flere jeg;)

Det hadd da skjedd en del i år å da:P

2 comments:

Follow by Email