Tuesday, January 12, 2010

Mye som skjer!


Jeg som liksom skulle bli en bedre blogger med inspirerende blogginnlegg, men sån blir det jo ikke når man skal være så opptatt hele tiden. Jeg ble selvfølgelig med Renate hjem i dag også, og fikk derfor ikke gjort noe av skissene til Kunst & Håndverk. Jeg og pappa dro på en visning til en skikkelig stygg leilighet, så vi ble der kansje i maks 10-20 sek. Uff! Grufult!

Uansett. Jeg må dessverre fortelle dere at jeg har blitt hekta på True Blood. Jeg vedder på at Hanna og kansje Eirin ler når de leser dette, men sånn er det bare. Det er mye teit som skjer, men jeg må bare se det uansett:P

Til slutt nevner jeg at jeg legger ut et bilde jeg fant på Lookbook.nu som jeg synes var helt nydelig! Outfitten altså. Jeg så meg litt rundt på forskjellige nettbutikker, og fant faktisk noe som lignet ganske mye:D Kansje dere får se denne outfitten på meg:P
xoxo<3
C.


Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Follow by Email