Sunday, January 18, 2009

hellgoland!

Nå blir jeg skikkelig sur på meg selv, siden jeg ikke har skrevet her på veldig lenge. Blir jo nesten sånn at jeg bare skriver på søndager! hum...
I allefall. Dagene i uken her har vert stressende. Vi hadde geografiprøve som gi revva, og RLE prosjekt om Wicca (med Renate) som gikk ganske greit.

Fredagen dro jeg til farmor og på kvelden møtte jeg gjengen min på lundamo. Kjempe korselig å se dere. Renate skulle egntlig bli med for å hilse, men hun hadde dessverre ikke anledning. Ble hentet av farmor igjenn i halv elleve tia og sov over til henne.

Lørdagen dro jeg og farmor til byen for å kjøpe stoff til bunaden min. Jeg skal ha rød trønderbunad, sån som farmor;) På kvelden så jeg og pappa Forrest Gump. Elsker den filmen! Både jeg og pappa satt og grein da filmen var ferdig.

I dag var jeg i kirka, ba for de flerste tenkte jeg å si:P Jeg og pappa har spilt litt sammen til diverse Ylvis sanger, og jeg holder nå på å øver litt gitaren. Kan nesten ingen grep:S

Skal prøve å skjerpe meg de neste dagene...

3 comments:

Follow by Email