Thursday, January 1, 2009

Godt Nytt År!!

Jeg beklager virkelig at jeg ikke har skrevet noe på bloggen i romjulen. Jeg har faktisk ikke hatt det så veldig travelt, men jeg har likevell ikke orket og skrevet noe:P
Det første jeg må si er godt nytt år til dere alle! I natt kl 12.00 ringet det nye året inn, og nye muligheter står forran oss. Jeg må si jeg er veldig spent på hva dette året vil bringe. Nye vennskap, strekere vennskap med Sunnland folka mine :P, opplevelser, fem årsjubeleum av mitt og Hannes vennskap, og till og med min konfirmasjon! Ja jeg er spent, og spessiell spent på hva kjerligheten vil bringe meg i år:P Men det kommer nokk til å bli like mange nedturer som oppturer i år også som alle år. Men vi får bare smile og håpe på det beste.

Noen nyttårsforsetter har jeg egentlig ikke, men skal prøve å spise mindre godteri i hverdagene, men det kommer vell ikke til og bli holdt:P


Q:
Har du noen nyttårsforesetter?
Er det noe du ønsker deg for det kommende året?

3 comments:

  1. kanskje et av nyttårsforsettan din kan vær å husk bursdagen min...

    kristin

    ReplyDelete
  2. Kristin!!! du e slæm med mæ!!! Æ huska det hele jula, bare akkurat ikke da! E du seriøst sint på mæ:S Æ har sakt skjikkelig unskyld, men det virke som du ikke bryr dæ :S:(

    ReplyDelete

Follow by Email