Saturday, January 24, 2009

Bytur med Renate og Tone.

I dag var jeg i byen med Renate og Tone. Skulle kjøpe noen greier til nyttårs ballet, Norges herligste DVD og One Tree Hill sesong 5 DVD. Jeg fikk med meg Tone og Renate på Tre45 for å se på ukulele! Den var SÅ kul. Har seriøst lyst på en sånn! Vi gikk også innom en butikk og prøvde afro parykker, og var innom skjokoladehuset og kjøpte litt godis:)

Vi skulle også se Twiglight på Kino, og da vi hadde funnet oss til rette i kino setene, fikk vi vite at de hadde problemer med filmen. Det endte opp med at vi måtte nesten løpe til Prinses kinon for å se filmen der. Filmen ble altså en time forsinket! Filmen var driit bra, men hadde selvsagt noen dårlige sider og. Effektene var litt dårlige, men var okei.

Filmen varte i to timer, og da vi skulle gå til platekompaniet, for å kjøpe DVD'ene, så var butikken selvfølgelig stengt! og da vi skulle ta bussen hjem, dro bussen akkurat. Renate skulle bli med meg hjem, og jeg skulle være barnevakt, så jeg ble ganske stressa! Det endte med at jeg måtte ringe til pappa for å få han til å hente oss å kjøre oss hjem. Heldigvis gikk det jo bra.

Da vi kom hjem lagte vi middag, lekte med Stian, så på tv, spilte gitar, koste med tina og skravlet. Renate dro i ti-tiden og skulle da ta buss hjem.

Nå skal jeg sitte her og se på spellemanprisen 2008 og bare kose meg:P

7 comments:

  1. villj, villj, villj, villj, villj sjå dennj filmen!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. ska da det, i vinterferien :O mæst sannsynlig sammen med Marianne, Kristin og Hanne

    ReplyDelete
  3. okei:) si i fra når da... kansje æ blir med å ser den igjenn:) Hvis dokker vil ha mæ med da selvsagt:P

    ReplyDelete
  4. Det hva en koselig dag slæsh kveld:-D Om ikke altfor læng må vi ta det igjen (H)

    ReplyDelete

Follow by Email