Sunday, January 4, 2009

2. Januar shopping!

Først vil jeg si beklager for at jeg legger ut dette inlegget nå. Men vi hadde problemer nettet og jeg følte jeg måtte bare legge det ut likevell:P

Ja Fredag 2. Januar var jeg på nyttårs salg på City Syd. Og det var ganske mye folk!! Jeg var der alene da heldigvis. Jeg skulle egentlig ut å kjøpe meg en kjole som jeg hadde sett på nettet. De påsto på nettsiden at denne kjolen kunne kjøpes på Hennes Og Maurits, så jeg gikk rett inn på H&M for å lete etter den. Men selvfølgelig ikke! Ble litt sur, for nå må jeg lete etter ny kjole for nyttårsballet, og jeg aner ikke hvor jeg skal finne en perfekt en. Ja ja


Jeg fikk kjøpt meg en del uansett. Som du ser på bildet, fikk jeg kjøpt noen sminke "redskaper", sån greie til å ha på IPod'n så den ikke skal få riper, et blått og et rosa skjerf, to negelakker ( en blå glitrene og en sølv) og en bok med alle de sju bøkene i lengenden av Narnia! Jeg fant også en tunika som jeg hadde forelsket meg helt i her i høst. Før kostet den opp til 300 kr, men nå kostet den bare 99! Så jeg kjøpte den også:P Det var en fin sjopping tur synes jeg ;)
Q:
Bruker du å dra på romjuls shopping eller på nyttårssalg?

1 comment:

Follow by Email