Thursday, December 25, 2008

Julaften!

Ja i går var det endelig julaften, men av en merkelig grunn føltesdet ikke sånn ut. Selvsagt fikk jeg ikke til å sove natt til julaften. Jeg tror jeg sov i fem timer eller noe sånt. Tror at grunnet av at jeg ikke følte det var julaften, var at det ikke var julegaver under treet! De skulle vi vente med til kvelden, så ikke min tre år gamle lillebror skulle gå amokk!
Dagen gikk med tv titting i pysj til laaangt på dag. Kl halv fem kom Mormor, Bestefar og Onkel SteinI og vi spiste middag. Heldigvis hadde Onkel tatt med seg hjemmelagde kjøttboller, så jeg hadde noe å spise jeg å;) ( Jeg liker ikke julemat:P) I sju tiden kom foreldrene til Gunnar og broren hans Audun. I ni tiden kom plutselig julenissen på besøk og da begynte vi å pakke opp gavene.Det ble litt av et kaos skal jeg si dere. Etter at vi hadde lagt ned Stian (lillebroren min), kom vi på at vi skulle ha spart noen gaver:P

Alle gjestene var vell ute av huset i ett tiden, og jeg satt oppe til litt over tre:P Ble en ganske trivelig julaften:D
P.S. Beklager for dårlig bildekvalitet!
Q:
Hvordan hvar din julaften?
Kom Julenissen?

3 comments:

  1. 1. Min julaften va kjæmpe bra :D
    2. Ingen nisse i år, bestemor/nissen har tatt fri xD

    LIK ITJ DU JULEMAT??????????? Det som e så godt oO

    ReplyDelete

Follow by Email