Thursday, December 25, 2008

Elsker 1. juledag!







Ja jeg elsker 1. juledag, for da får man sett rigtig godt på julegavene som man fikk dagen før.
Jeg fikk jo en del ting i går. På bilde øverst ser du de jeg kansje ble mest glad for, utenom pengene da.
Av Mamma og Co fikk jeg Keyboard, noe jeg hadde øsnket meg:) Nå kan jeg spille piano på rommet mitt, uten at noen hører på, + at nå kan jeg spille hjem til pappa:D
Den mest skjokkerende gaven var vell IPod nanoen! Jeg har alltid ønsket meg en IPod, men aldri fått, og har aldri orket å mase heller. Det verste var at jeg fikk den av Onkel! Ikke foreldrene mine, men onkel!!! Jeg hadde egentlig ønsket meg noen Wayfarers briller som jeg så var billige på nettet, men da jeg skulle til å opne gaven, og han sa at det ikke var noe jeg ønsket meg, så ble jeg ganske nervøs. Da jeg åpnet papiret, ble jeg skikkelig målløs. Tusen Takk Onkel SteinI!!!!

Av Pappa fikk jeg blandt annet Metalica T-skjorte og CD. Begge Master of Puppets;) Jeg hadde ønsket med Metalica skjorte, og han mente må selvfølgelig måtte ha metalica musikk for å gå med t-skjorta, noe jeg selvfølgelig er ganske enig i. Tusen takk!
Den første gaven jeg åpnet fra Pappa & Co var filmen "Ylvis "! De hadde jeg ønsket meg skikkelig, og ble veldig glad for den! Av "stesøskenbarnet" mitt, vis man får kalle det det, og familien fikk jeg Mamma Mia filmen. Jeg følte jeg nesten var den eneste i hele verden som ikke hadd sett den på kino, så tusen takk for den:D
Q:
Hvilken gave ble du mest fornøyd med?

3 comments:

  1. Æ vart mæst fornøyd med digitalkameraet og Madcon CD'en ;D

    ReplyDelete
  2. Kan du ikke ha bilde av hva du hadde på deg på julaften og nyttårsaften? :D Du har kjempekule klær!

    ReplyDelete
  3. Hadd faktisk ikke nå kjæmpe kult på mæ skjø:S Et svart tyll skjørt, hvit og svart stripete tights, svarte knestrømper med sløye og blonder, svart og hvit stripete topp og svart hettegenser:P Ikke noe glamurøst akkurat...

    ReplyDelete

Follow by Email