Tuesday, December 16, 2008

Besøk på Lundamo!

I går var jeg på besøk på Lundamo Ungdomskole!!!
Men først må jeg fortelle litt om helgen.
Fredagen satt jeg hjemme alene og var barnevakt. Så da både filmen "Mars og Venus" og "Titanic".

Lørdagen dro jeg til City Syd for å møte Kristin og Renate. Vi gikk å shoppet og så satt vi en evighet på Mc Donalds og spiste is, og jeg og Kristin spiste faktisk to Mc Furry:P Da vi skulle ta bussen hjem, ble det sånn at vi måtte sitte på den bussholdeplassen i en time! Men det gikk bra. Renate ble også med meg hjem og Kristin skulle sove over. Renate dro i ti tiden og da farget jeg håret blå svart. Holdt på å bli gal av etterveksten!

Søndag laget jeg og kristin marsipan for å gi i julegave, og vi laget også en videoblogg som vi ikke fikk lagt ut på nett. Skall prøve jeg lover! Da jeg og Kristin skulle ta bussen hjem til henne, fant vi ut at bussen ikke kom på lenge, så vi fikk Kristins mor til å hente oss i stedet. Jeg og Kristin la oss ikke før i tolv tiden

Og så mandag! Jo jeg ble med Kristin på skolen. Teknisk sett skulket jeg, siden jeg ikke hadde sagt i fra at jeg skulle være borte, men jeg leverte melding i dag. Det var skikkelig korselig å møte gjengen igjenn, og det var også litt rart siden en del folk hadde forandret seg skikkelig!
Etter skolen ble jeg med Hanne hjem, så jeg tok skolebussen med henne og gikk den gammle skoleveien som vi gikk sammen før. Vi satt på rommet hennes å skravlet i timesvis til i syvtiden. Da ble jeg kjørt hjem siden de også skulle til byen.
Det var drit korselig å møte folket og det blir vell en tur neste år også;)

3 comments:

  1. Kosli å sjå dæ igjæn å =)
    Mene du næste år før sommereferien ellj ætter? For næste år ætte sommerferien e itj æ hær...

    ReplyDelete

Follow by Email