Saturday, November 29, 2008

Jule shopping og møte med kjente!












I går så dro jeg til byen etter skolen. Jeg skulle møte min kjære Kristin og vi skulle shoppe julegaver. I allefall jeg:P Vi hadde det ganske koselig, og utover på dagen møtte vi Snorre, en kompis av meg som jeg ikke har sett siden i sommer. Vi gikk å trasket i flere timer og i seks tiden møtte jeg Marianne og Hanne. Jeg viste de var der med Juan og en som het Fred, og de var å bowlet:P I halv sju tiden, da Hanne, Marianne, Kristin og gutta skulle dra, møtte jeg også Lisa! Ble sikkelig gjennforenings dag det der XD Etter de hadde dratt, gikk jeg og Snorre litt rund, før jeg måtte bare løpe til en buss for å ta den. Fikk ikka sagt onkli hade, og det beklager jeg så meget. Sorry Snorre!








Foresten. Da jeg, Snorre og Kristin gikk ut fra Cubus, så ble vi stoppet av noen folk som solgte skrivere, og de tilbø oss å skrive ut bilder helt gratis! Jeg fikk skrevet ut det bilde av meg og Kristin som dere ser over her:)








Jeg må også beklage at jeg er litt treg til å legge ut innlegg om ting som har skjedd. Kunne ha lagt ut dette innlegget i går, men da orket jeg ikke, selv om jeg satt på datan:P Sorry ass...

No comments:

Post a Comment

Follow by Email