Saturday, November 29, 2008

Jule shopping og møte med kjente.

I går dro jeg til byen etter skolen for å shoppe med Kristin. Jeg skulle kjøpe julegaver. Det var ganske koselig å møte henne igjenn! Etter noen timer kom Snorre, en kompis av meg som jeg ikke har møtt siden i sommer. Vi gikk å trasket rundt om kring til jeg møtte Marianne og Hanne. Jeg viste de var der med Juan og en som het Fred, og at de var der for å bowle. Da Hanne, Manne og Kristin sto å ventet på bussen, så kom Lisa ruslende! Det ble jo en skikkelig gjennforenings dag! he he...
Etter at alle hadde dratt, gikk jeg og Snorre litt rundt om kring, til jeg plutselig så den bussen jeg måtte ta, og derfor bare måtte løpe. Fikk ikke sagt onkli hade til Snorre, og det beklager jeg virkelig! Sorry Snorre!!
Foresten! Da jeg, Snorre og Kristin gikk ut fra Cubus, så ble vi stoppet av noen folk som solgte skrivere, og de tilbø oss å skrive ut bilder gratis! Jeg fikk skrevet ut det bildet av meg og Kristin som dere ser over. Skikkelig kult assa! Digge gratise ting:P
Beklager for at jeg er så treg til å legge ut innlegg. Jeg skulle jo egentlig lagt ut dette innlegget i går, men da orket jeg ikke, selv om jeg satt og holdt på med pc'n. Skal prøve å skjerpe meg!

2 comments:

Follow by Email