Saturday, November 1, 2008

Halloween party!

*Demon Inger Samantha og Dead underwear superhero Kristin.
*Vibeke, Kristin og dødsengelen meg:P
*Kristin og meg (fjortiser:P)
*Jeg og Inger måtte bare ta fjortis speil bilde.

I gård kveld var jeg på Halloween party, og det var kjempe artig! Kledde meg ut som dødsengel og fikk stemorami Ingunn til å sminke meg. Jeg kom til Vibeke i seks-tiden, og festen varte til tolv-tiden. Vi gikk litt rund å ringte på til folk, men orket ikke så lenge, siden det ble så kaldt. Vi satt for det meste å skravlet, men det var jo ganske koselig det.



Jeg, Hanne og Inger skulle sove over hos Vibeke og vi gikk til sengs i to-tiden, men vi sovnet ikke før i fire/fem-tiden. Skulle tro vi sov til langt på dag, men neida. Vi voknet igjenn i åtte-tiden, og sovnet ikke igjenn. Vi ryddet og spiste frokost, og i ett-tiden dro vi til Inger. Skulle egentlig hjem på ettermidagen, men ble ikke hentet før i halv sju-tiden. Fikk lånt to bøker av Inger, som jeg MÅ få lest! Det var sykt koselig å være der, og Inger sitt rom er sykt fint! Selv om hun har ALLE veggene fulle av plakater av Tokio Hotel.

5 comments:

  1. Ånei.. ikke meg xO xP Hehe, den festen var helt digg. Så kost å være sammen med alle vennene sine utenom skoletid. Var helt topp på natta også, når vi satt oppe hele tiden å snakket :) Så glad i dere alle sammen.. :-*

    ReplyDelete
  2. Åååå det var så morsomt og koselig!
    Stjeler bildene dine jeg, Christine (a)

    ReplyDelete

Follow by Email