Sunday, October 12, 2008

Overnatting hos Hanne!

Ja.. nå har det gått en dag med Hanne, og det er fortsatt en dag igjenn med henne.

Vi kom hjem på Ler i åtte tiden, og vi var så glad for å treffes igjenn, så vi satt å skravlet i ett sett. Vi la oss ikke for å sove før halv seks tiden lørdags morgen. Så i dag sto vi ikke opp før halv ett.
Fikk se igjenn Lisa i dag da jeg og Hanne gikk tur. Var ganske koselig det da :)
På kvelden var det familieselskap for Rannveig's bursdag (søstra til Hanne). Fikk møte noen av Hannes slektninger.
Nå har jeg nettopp lært Hanne å lage blogg, og vi er godt i gang med å skrive innlegg.

I morgen skal vi i kirken, i forbindelse med konfirmasjons tiden, så vi må prøve å ikke legge oss så sent i kveld. Skal også i familieselskap til søskenbarnet mitt i morgen, og så skal jeg hjem å få se det nye rommet mitt! jooohoo!

No comments:

Post a Comment

Follow by Email