Monday, October 20, 2008

Ny uke, nye muligheter!

Så er det mandag igjenn. Vil fortastt ha helg, men siden jeg gjorde det meste av leksene i forige uke, så blir vell dette en avslappende uke.

Endelig i dag fikk jeg kjøpt meg kyllingsalat på skolen. Den var god, men ikke verdens beste. Skjønner liksom ikke helt hva de skryter av. Hadde nynorsk i dag, og da måtte vi skrive en liten fortelling hele den timen. Ble ikke ferdig, men håper det går bra.
I det meste av matte-timen var jeg til helsesøster. Hadde avtale kl. 13.30, men jeg kom ikke inn før 13.50! Ble litt irritert. Snakket bare litt om det å begynne på ny skole og om jeg hadde vært innom helsesøster noen gang på L.U.S, når jeg gikk der. Hun hadde nettopp fått journalen min, så da var det ikke noe problem noe lenger.

Da jeg kom tilbake på slutten av matte-timen, fikk jeg tilbake matte-prøven vi hadde for en stund siden, og jeg ble så pist off! Jeg fikk karakter 4 og 21/28 poeng. For å få 5'er så måtte du ha minst 23 poeng, og jeg hadde mest slurvefeil, så jeg kunne godt ha klart 4/5 poeng til! Ble så sur assa. Håper likevell jeg får en 5'er i karakterboka, til jul. Jeg fikk det til jul i fjor, men i vår gikk jeg ned til 4 og jeg tilbake på 5'eren. Får bare jobbeså godt jeg kan.

Kom hjem i dag, og ingen var hjemme. Tok et bilde hva jeg hadde på meg i dag. Nå har jeg gjort ferdig eneglsken, og har bare igjenn å jobbe litt med Historie-prosjektet, så er alt ferdig:)

Hva har dere gjort i dag?

No comments:

Post a Comment

Follow by Email