Wednesday, October 8, 2008

Kriiiiiiise!!!

Det er total krise! Mp3'n min er nesten død! helt død! Jeg kommer til å død i stilhet :'(
Skjønner ikke hva som har skjedd. Jeg plugget det til pc'n i går for å ladde den opp, og i mårres var all musikken borte! Jeg prøvde å legge til musikken igjenn, men det gikk ikke. Til slutt klikka den helt, og det gikk ikke å trykke på reset knappen en gang! Heldig vis har jeg Mp3 mobilen min da, men det blir ikke helt det samme:S:(

Dro til farmor i dag. Lenge siden jeg har sett henne. Ganske koselig er det å være her ;)

2 comments:

  1. Music = Life ... Helt enig xD
    Æ føle skikkelig me dæ. Ingen musikk, ingen glede. That's it!!
    Du må sjå te å få fiksa Mp3'n din da Christine. Du kan jo ikke dø enda. Ska jo ligg over til mæ i helga xP
    Hils Farmora di ifra mæ da=)<3

    ReplyDelete
  2. Ha ha... men æ har jo Mp3- mobil da, så æ får bruk den foreløbig...

    ReplyDelete

Follow by Email