Tuesday, October 21, 2008

Fuckings Matte!

Var litt deppa i dag, aner ikke hvorfor. Tenkte en del på fortia og på det harde måndene, så det var sikkert derfor.

Ble ikke akkurat mer happy da jeg i matte-time fikk vite at jeg hadde gjort feil matteoppgaver for denne uka! Altså jeg måtte gjøre ni nye oppgaver! jeg som hadde planlagt å bare kose meg i dag, uten lekser...

Da jeg kom hjem i dag, gjorde jeg litt matte og så begynte jeg å pakke ut og fikse på rommet mitt. Deilig å ikke leve i en pappeske og en koffert noe lengre! Sykt deilig med skap!!!


P.S.
Ble invitert til Halloween party hos Inger neste fredag! Får møte folket igjenn! Blir vell så jeg klær meg ut som dødsengel, selv om jeg får konkuranse. (Inger skal også være det). Gleder meg!!!

5 comments:

  1. Haha, in your face!!! TULLAA!! Dagen ord for mæ, Kristin og Marianne sjø.. xP Så best vettu..
    Men æ ska no vær miss Darkness æ da.. Helt født ikke mæ vettu.. Tihii,.. glede mæ!

    ReplyDelete
  2. NB!
    Husk å ha med kamera da pus.. Alle skal ha med. Må jo ta bilde av alle de kule folka..
    Hysj!! - Skal ha kostymekonkurranse også xP

    ReplyDelete

Follow by Email