Monday, October 6, 2008

Disney Channel - Camp Rock!


Jeg er sykt barnslig! Har blitt helt hekta av Disney Channel! Ser på det hele tiden. og siden jeg ser på det hele tiden, så klarte jeg jo selvfølgelig ikke å legge merke til Disney Channels nye orginal movie, Camp Rock! Jeg digga den. Fikk ikke med meg premieren på fredagen, men så den lørdags morgen.

Legger ut sangen "This is me" sunget av Demi Lovato og Joe Jonas. Synes den er så fin! Spesielt på slutten da Joe begynner å synge! Skulle ønske det var meg:D he he

2 comments:

  1. Tnjaa skeptisk ;)
    Så Camp Rock på fredagen æ. Ikke fult så brukbar i mine øya.. Alle Disney Channel filman har ganske like budskap mene æ. Men man e jo forskjellig. Å du vet, æ e jo ei jente som ser thrillera og action xP Litt gutt der du xD

    ReplyDelete
  2. he he Men du! Hu ene bærta har likedan topp som dæ :O den æ kjøpt te dæ vuttu :P

    ReplyDelete

Follow by Email