Sunday, October 12, 2008

Dårlig humor!

Presentert av Rannveig!

Vitser:
"Kelner, hva skal dette bety? Jeg synes kaken rører på deg! Ja, det er rulle"
"Kannibalen til den vakre kvinnelige turisten: Du er til å spise opp!"
"Jeg trodde skjorten hadde krympet i vask, helt til jeg oppdaget at jeg prøvde å få hodet mellom et knappehull!"
"Kelner, det er en film i suppen min. Å, har du sett den før kansje?"
"Hva heter datafrikenes yndlings sang?
-Musevisa"
"Kelner det er en død flue i suppen min! Å! jeg er helt sikker på at den var i live da den forlot kjøkkenet"
"Sex er ikke svaret. Sex er spørsmålet. Svare er "Ja" "
"Hovmester, kan jeg få et bord i nerheten av kelneren?"
"bruk hodet. Det er de små tingene som teller.
"Kelner, det er suppe på fluen min! Den har jeg aldri hørt før"


Deinisjoner:
"Skjørtejeger: Skotsk militær trop i orkan"
"Stikkontakt: Kortvarig seksuel forbindelse (stikk-kontakt)"
"Genser: Noe barn må ha på seg når mor fryser"
"Dans: Kunsten å flytte bena raskere enn partneren klarer å tråkke på dem"

No comments:

Post a Comment

Follow by Email