Wednesday, October 22, 2008

Chill!

I dag fikk jeg lyst til å gå i skjørt. Var litt kaldt selvsakt, men gikk bra.
På skolen fikk vi tilbake Historie prøven vi hadde for en god stund siden. Fikk 27,5 poeng av 32,5 mulige erller no sånt. Altså så fikk jeg 5'er. Ble litt fornøyd da...
I dag skal jeg bare slappe av! Har ingen lekser så ikke no stress. I kveld skal jeg på kino med Ingunn (stemoren min), og se "Mamma Mia". Gleder meg til det. Har ikke vert på kino på over ett år! Kan fortelle litt om hva jeg synes om filmen senere:)

2 comments:

  1. Så kult, æ å vil på kino!! :'(
    Men din (not) så kule venninne har greid å skad seg igjen -.-
    Først så revna skinne på foten min. Så havna æ på sykehuset med kraftig hjernerystelse. Så fikk æ ekstrem halsbetennelse som e slettes ikke bra for asmafolk som mæ. Å no har æ sparka fotball å fått strekt ett ledd bånd i kneet + stor indre brødning under kneet. Du må ikke flytt fra mæ vettu vennen, da går alt bæsjerk xP

    ReplyDelete

Follow by Email