Tuesday, September 30, 2008

Turn test!

Vi hadde gym i første timen i dag. Very "flott" start på dagen. ja ja. Har hold på med turn de tre siste timene, og i dag skulle vi ha turn test. Vi skulle lære oss forrover rull, baklengs rull, stå på hode, og slå hjul. På testen kunne du gjøre noe annet gymnastisk vis du kunne, å bytte det ut med en av de fire tingene. Jeg og Hanna var to av de som to testen. Jeg lærte meg i dag å slå hjul forrover, så det gikk bra. Stå på hodet, uten hjelp, hadde jeg også lært meg de to siste timene. Jeg prøvde meg også på baklengs rulle på testen, selv om det ikke akkurat gikk så bra. Slå hjul kunne jeg IKKe ta. Jeg har total sperre. Har aldri turt å gjøre det. I stede gikk jeg opp i bru. Altså lå på ryggen og så opp jah:P Må si jeg er veldig mjuk, og at det bilde er SÅ likt meg! :P XD ha ha ikke akkurat.

2 comments:

  1. HAHA!! Turn ja. Syns egentli at dt fins finar måta å pin eleva på xP Styrketrening derimot. Dt e digg dt xD

    ReplyDelete

Follow by Email