Friday, September 5, 2008

MGP Junior!

I dag etter skolen dro jeg til min gode venn Kristin! Jeg skulle sove over, og på kvelden, etter spilling på nintendo 64 og slikt, så vi på Melodi Gran Prix Junior. Kan si jeg fortsatt er litt oppgitt over at jeg ikke fikk bli med, den gangen jeg meldte meg på :P Vi synes ikke akkurat det var noen superbrae sanger som gikk, men da det siste nummeret kom, ble vi imponert. The BlackSheeps med sangen "Oro jaska, Beana!" var bare best! Må si vi digger samer:D Vi hoppet av glede da de vant. De utklasset jo alle sammen :D Hurra! Først trodde vi at de ikke hadde kommet videre til finalen, så vi gikk på Kristin's rom å "furtet", men så gikk Kristin ned en tur og så at de hadde kommet videre likevell. Derfor sprang vi tilbake til stua, og heiet videre på de. Vi sier bare grattis til The BlackSheeps og lykke til videre!

No comments:

Post a Comment

Follow by Email