Tuesday, September 2, 2008

Hanne BF!


*Hannes skadede arm.


*Hanne på biblioteket:P

Vet dere hva! Jeg møtte Hanne, bestevenninna min, i byen i går! Det var selvfølgelig ikke tilfeldig, vi hadde jo avtalt å møtes. Sykt koselig å se henne igjen.

Først måtte vi vente på Juan, som aldri kom (han kom, men det tok veeeeldig lang tid). Vi satt litt på torget, så i butikker og gikk til kinon, og satt både inn og ute og skravlet. Hanne hadde jo havnet på sykehuset, og jeg fikk hele historein. Dramatisk:S Dakar Hanne!:'(

Da Juan endelig kom, gikk vi til biblioteket, og der leide jeg fire CD'er:
R.E.M. - The Best of
P!nk - M!ssundaztood
Bon Jovi - Lost Highway
Ramones - Rocket to Russia

Etter en evighet gikk vi til Mercur-senteret. Juan forsvant på veien, og vi møtte ikke på ham noe mer. Jeg spiste Big Bite, og kansje en time etter måtte vi hjem. Var sykt sliten i beina da jeg kom hjem.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email