Wednesday, August 27, 2008

Tur Til Bibloteket...



Jeg må si jeg digger biblotek! Det er så kult, med så mange bøker. I dag gikk vi vi til bibloteket med klassen. Jeg fikk ordnet lånekort, og jeg tror jeg kommer til å henge på bilboteket litt oftere nå. Jeg lånte boken "Englekraft" av Bente Clod, "Slam" av Nick Hornby og "Tre grep og Sannheten. Norsk Punk 1977-1980" av Trygve Mathiesen. Gleder meg til å begynne å lese:D


Etter biblotek besøket sa lærer'ne at vi kunne være litt i byen, og at vi møttes på skolen klokken fem over tolv. Vi gikk litt rundt i byen (jeg gikk og leste samtidig:P), og alle kjøpte seg Calsone på 7 elleven, utenom meg. Vi fant ut at vis vi skulle gå tilbake til skolen, så hadde vi kommet for sent. Så vi tok bussen i stedet. Derfor kom vi ca en halvtime tidligere tilbake på skolen, enn planlagt.


Jeg må si at jeg synes denne dagen har vært fin. Med fint vær og biblotekbesøk. Pluss at jeg fikk se en spessiell person igjenn i dag;)

No comments:

Post a Comment

Follow by Email